2 Haziran 2014 Pazartesi

Bumerang Deneyim Günleri Adana Etkinliği



Merhaba
Bumerang Deneyim Günleri adı altında şehir şehir dolaşan bumerang ekibi bu kez Adanadaydı.
28.05.2014 akşam 7 de başlayan etkinlikte MixMondial haftası olması üzerine Maki Restoranda çok güzel kokteyller denedik
Biz Adanalı Bloggerları buluşturan ve böyle bir güzel günü organize eden Bumerang ekibine çok teşekkür ediyorum.
Ben etkinlikte resim çekemedim ama bazı blog arkadaşlarım çekmişti onlardan izinsiz aldım şimdiden izin almadan aldığım için çok özür diliyorum.
Ve sizi resimlerle baş başa bırakıyorum :)






Etkinlikte Bulunan Bloglar 

Tepkiler:

10 yorum :

  1. Çok guzel bi akşamdı umarım tekrarlanır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım çok güzeldi :)

      Sil
  2. Merhabalar,çok keyifli bir gün olmuş..Bende Adanayım,bir dahaki sefer haberim olursa katılmak isterim..Sevgiler..Nurlumutfakta.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah bbidaha ki sefere daha kalabalık oluruz :)

      Sil
  3. Bir tek ben değilmişim resim çekemeyen :) Kendimi gecenin bahtsızı ilan etmeye çok az kalmıştı :) Umarım konuşma imkanımız olur tekrardan..Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah çok kalabalıktı pek konuşma muhabbet etme imkanı olmadı herkezin birbiriyle umarım birdaha ki sefere konuşma imkanımız olur

      Sil
  4. Bence en kısa zamanda herkesin katılabilceği bir zamanda ayarlayıp tekrarlamalıyız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yine böyle bir etkinlik yapıp tekrar bir araya gelip daha çok kaynaşmalıyız :)

      Sil
  5. ne güzel çok güzel bir akşamdı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzel bir akşamdı :)

      Sil