2 Eylül 2012 Pazar

Karanlıklardan rengarenk dünya yarattım....

İnternette gezerken bu oje şeklini buldum...
İlkokula giderken böyle bir resim yapmıştık resim kağıdını pastel boyayla rengarenk boyamıştık.
Sonrada siyah pastel boyayla tüm resim kağıdının üstünü boyamıştık.
Üstüne fırçanın arkasıyla resim çizmiştik sanırım...
Şimdi resmi neyle çizdiğimizi pek hatırlamıyorum çizdiğimiz yerlerde rengarenk boyalar oluşuyordu.
Öyle hoşuma gitmiştiki...
Karanlığın ortasında rengarenk bir resim...
Şimdi ojeden resme nasıl geçtik diceksiniz ama bi an bu resmi görünce burnumda pastel boya kokusu hissettim ve aklımda anılar canlanıverdi işte...
Keşke yine ilkokulda olabilseydim diyorum...
Mutlaka bu deseni denicem sizinde denemenizi tavsiye ederim.
Güzel şeyler çıkabilir...
Dener denemez paylaşıcam sizinle..

Hepinize mutlu pazarlar...

Tepkiler:

8 yorum :

  1. Sivilcelerin geçmesine ne iyi gelir onu da yazsan yaa :/ valla 24 yaşındayım hala ergen gibi sivilcem çıkıyo, çok sinirim bu duruma :((

    YanıtlaSil
  2. 3 adet aspirini bir kaşık suda erit iyice daha sonra 1 kaşık bal koy içine karıştır yüzüne sür 15 dk beklet ve yıka yüzünü haftada 2 kez uygulaman yeterli daha fazla uygulama eğer dermotolojik bir ürün kullanmak istiyorsanda eczanelerde biodermanın ürünleri var yeşil olan serisi tavsiye ederim ben kullandım bir ara benimde öyle yüzümde anlamsız sivilceler çıktı bir gecede kullandıktan bir süre sonra bişey kalmadı yüzümde inş sanada iyi gelir dene bakalım :)

    YanıtlaSil
  3. Valla hemen yarin denicem.. Gercekten sıkıldım cunku bunlardan, tesekkur ederim canim :) canim yaa bi de yorumlarindaki kelime dogrulamayi kaldirabilirmisin ? Yorum atarken problem oluyo cok :(

    YanıtlaSil
  4. tamam canım kaldırdım kelime doğrulamayı mutlaka dene ve denedikten sonra sonucunu benimlede paylaşırsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
  5. Super olmus ya. Ben ki boyle desenli tirnaklari sevmem. Bayildim bayildim. Bende yapacagim. Cok yaratici. Bravo valla.

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. ben desenli tırnakları çok seviyorum ama tabiki abartı olanları değil bu da çok hoş duruyor hiç bir abartısı yok sade ve dikkat çekici

    YanıtlaSil
  7. inanmıyorum çok güzel olmuş...başarılı :)

    ben de bloğuma beklerim canım :) www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil