4 Mart 2013 Pazartesi

Güzellik Uzmanı Olcam Ben....




Merhaba,
Bir süredir bir görünüp bir kayboluyorum farkındayım :D
Bu yüzden çok mahcubum...
Ama çok güzel bir sebebim var.
Ben Güzellik Uzmanı olucam.
Allahım bombayım yaa hani küçük çocuklara derler yaa büyüyünce ne olacan o da Doktor olacam , Öğretmen olacam gibi şeyler söyler bende şimdi Güzellik Uzmanı Olacam :D
Yani anlıcağınız Güzellik Uzmanlığı kursuna başladım.
Herkez soruyor ücreti ne kadar ücreti ne kadar diye...
Yok anam ne ücreti Beleşşş :D
Halk Eğitimin kursları var niye gidip dünyanın parasını harcayip bir sertifika için.
Kurs süresi 3,5 ay okul gibi aynı...
Okulların 1 dönemi bizim 1 sertifika almaya yetiyor.
Ama benim amacım 2 sertifika almak.
Çünkü ilk sertifikada sadece Güzellik Uzmanı olarak çalışabiliyorsun.
Eczanelerde , Kozmetik firmalarında vs.
Ama 2 sertifika alırsam Estetisyen olarak çalışabiliyorum.
Yada Güzellik Salonu açabiliyorum.
Benim amacım Salon açmak...
Bakalım ara ara size doğal maske ve krem tarifleri vericem :)
Farkettimde ben bu aralar habire bakalım diyorum...
:D:D:D 
Hep hayalimde güzellik sektörü içinde olabilmek...
Annem hiç istemedi.
Çünkü biz kadınlar biraz kaprisliyiz.
Annemde o yüzden hiç istemedi ama sonunda yine kendimi güzellik sektöründe buldum.
İnşallah her şey hayalimdeki gibide olur.
Sizde hayallerinizin peşinden koşun çünkü geçte olsa kendinizi yine orda buluyorsunuz.
Hayallerini bir kenara atmak öyle kalmasına neden olmuyor er yada geç yine kendini hayallerinin arasında buluyorsun...
O yüzden hayallerinizi ertelemeyin.
Kendinize iyi bakın

JanJan


Tepkiler:

4 yorum :

  1. Süper senin adına çok sevindim ^.^ benimde hep hayalimde olan bu güzellik uzmanlığı :) salon açmak :) ama hep ertelenıyor bı şekilde şimdi seni okudum yine cesaretlendim :) umarım herşey gönlünce olur :) kurstaki tecrübelerini sürekli paylaş bizimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm erteleme erteledikçe geriye atıyorsun ama elinde sonunda yapıcaksın bak ben erteledim de ne oldu yine buldu çattı beni :) paylaşcamm paylaşcamm merak etmee takip te kal :)

      Sil
  2. bende hep güzellik salonu açmak istemişimdir:)
    blogumda bir etkinlik var beklerim:
    http://www.makyajvehersey.blogspot.com/2013/03/bende-yapyorum-ojelesme-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım isteklerini ertelemek onları geciktirmektenbaşka bir işe yaramıor

      Sil