11 Nisan 2013 Perşembe

Flormardan Beklemezdim-Şikayet



Merhaba,
20 Şubatta Flormara mail attım.
Yukarda gördüğünüz ürününü almıştım.
Ama tırnaklarıma o kadar kötü geldi ki.
1 Hafta kullandım ve 1 hafta bitmeden tırnaklarım tek tek o kadar diplerden koptu ki.
Tırnak diplerim hem kanadı hemde tırnaklarım biraz uzayana kadar sızladı.
Farkındaysanız bir süredir ojelerimi paylaşmıyorum.
Çünkü oje süremiyorum.
Bu zaman zarfında oje almaya bile küsmüştüm.
Tırnaklarımı gördükçe sinirlerim bozuluyordu.
Çünkü biraz uzayıp kırılıyordu.
Bende flormara ürün sorun yaratır yaratmaz mail attım.
Ürünle ilgili şikayetimi yazdım.
Ürünü göndermemi araştıracaklarını söylediler.
Gönderdim ürünüm araştırılırken beni madur bırakmamak adına bana 3 tane oje gönderdiler.
Ürünüm araştırılıp bana haber verilecekti biraz uzun sürebilir dediler.
Bende tamam dedim bekledim ve haber gelmedi.
Bir kaç gün önce araştırmanın sonucunun ne olduğunu öğrenmek istediğim bir mail attım.
Henüz sonucun çıkmadığını söylediler.
Ve bugün mail geldi.


" Göndermiş olduğunuz ürünü kalite departmanımız araştırmıştır ve üründe herhangi bir sorun olmadığı gözlemlenmiştir.

Bilgilerinize sunarız.
Saygılarımızla, "


Bu maili görünce öyle sinirlendim ki.Ne yani sorun benim tırnaklarımda mı. Tamam 1 tanesi kırılır 2 tanesi kırılır sorun bende olur.
Ama ne hikmetse ürünü kullandıktan sonra tüm tırnaklarım döküldü resmen.
Bende onlara şöyle bir mail attım.



" Duygu Hanım üründe nasıl bir problem gözlenemiyor benim tırnaklarım mahfoldu ürününüz yüzünden daha yeni yeni toparlandı kendine geldi.Upuzun tırnaklarım gitti ürününüz yüzünden ve siz buna rağmen hiç bir problem yok diyorsunuz ürünümüzde. Demekki ürünlerinizi yaparken daha çok insan üstünde yapmalısınız ürününüzün tırnaklarımı güzelleştirmesi gerekirken nedense kırdı hemde diplerden kırıldı. Yinede alakanız için teşekkür ederim. "




Ama şuan öyle sinirliyim ki.
Sorun ürünlerinde değilmiş.
Bundan sonra uzun bir süre flormardan hiç bir şekilde alışveriş yapmıcam.



Kendinize İyi Bakın.


JanJan






Tepkiler:

6 yorum :

  1. Çok üzüldüm canım, geçmiş olsun.. En kısa zamanda tırnakların eski güzelliğine kavuşur umarım. Ama internette ürünü bir araştırdım da bu üründe benzer sorunu yaşamamış gibi kimse. Acaba ürün bozuk muymuş, ya da tırnaklarına mı uygun değilmiş ki ._. Geçmiş olsun tekrar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Mai attım ama ürünlerinde problem olmadığını söylediler canım hayır tamam deselerki ürünümüzde bir problem yok belki size uygun bir ürün değildi deseler tamam dicem ama direk üründe herhangi bir problem olmadığı gözlenmiştir diyorlar

      Sil
  2. genelde kendilerinde hata bulmak istemezler bu yüzden sorun üründe çıkmamıştır. alabiliyorsan bununla ilgili bir rapor alırsan sağlık kuruluşlarından o zaman belgeli olarak gösterebilirsin bu ürünün zararlı olduğunu canım. o zaman böyle geçiştiremezler.
    çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ürünü onlara gönderdim nasıl geri isticem araştırma yaptırcam göndermezlerki

      Sil
  3. geçmiş olsun. çoğu ürün her tırnağa iyi gelmiyor. tırnağının neye ihtiyacının olduğunu bilip ona göre ürün almak lazım. bende bir çok markanın ürününü denedim doktora gittim french yapacak kadar bile uzaması mümkün olmuyordu. hep dipten keserdim. 2 aydır kalyon kulanıyorum ve çok memnunum tırnaklarımın buna ihtiyacı varmış diyorum =)) ayrıca şirket politikası gereği kimse yoğurdum ekşi demez=)) üzme kendini =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle canım kimse yoğurdum ekşi demiyor ben flormara gittiğimde kıza derdime anlatmıştım kızda bu ürünü verdi direk bana ama işte sonuç mahfetti tırnağımı :( ama şuan iyi durumda tırnaklarım

      Sil