Ana içeriğe atla

Nivea Aqua Effect Canlandırıcı Temizleme Sütü

Merhaba,
Bugün çok severek kullandığım bir üründen bahsedeceğim...
Nivea yı zaten çok seviyorum ben.
Hemde tam benim cilt tipime de uygun bir ürün Normal / Karma Ciltler için.



Arkasında yazanlara göre ;

E vitamini ve Hydra IQ ile zenginleştirilmiş formülüyle ;

* Cildi derinlemesine temizler , makyajı ve suya dayanıklı maskarayı bile çıkarır.
* Cildin doğal nem dengesini korur.
* Canlandırır ve tazeler . 
* Cilde nazikçe etki eder . 

Cildinizin Güzelleştiğini Görün ve Hissedin ; 
Cilt derinlemesine temizlenir , canlanır , sağlıklı ve güzel bir görünüm kazanır.

Kullanım Önerileri ;
Parmak uçlarınızla veya bir parça pamukla nazikçe masaj yaparak yüz , boyun ve dekolte bölgesine uygulayın. Bir parça pamukla ya ad suyla temizleyin. Yumuşak formülü , hassas göz çevresinde de kullanılabilir.

Ciltle Uyumlu Dermatolojik ve Oftalmolojik Olarak Onaylanmıştır.


Evet şimdiden benim görüşlerime gelelim...

Temizlemesi çok iyi günde 2 kere temizliyordum ben bu ürünle ve cildimden tiksiniyordum her temizlediğim.
Tüm günün gözeneklere doluşmuş kirini ve yağını temizlemede müthiş.
Aynı zamanda da cildin nem dengesini koruyor.
Ben çoğu üründe karşılaşıyorum temizliyorsunuz yarım saat bir saat sonra bazı bölgelerde aşırı yağlanma oluyor.
Nedeni ise ciltteki yağı alıp nem dengesini korumamasından kaynaklı.
Cilt nemli olmayınca kuru kalınca doğal olarak cilt fazla yağ üretmeye başlıyor ve bu da yüze fazla geliyor.
Ama ben bu üründe fazla yağ üretimiyle karşılaşmadım.
Ve hiç bir şekildede yıkamadım yüzümdeki fazlalığı disk pamukla temizledim.
T bölgem yağlı olmasına karşı hiç bir zaman fazla yağlılık oluşturmadı.
Alerjik bir cilde sahibim hemen cildim sivilcelenir.
Buna rağmen hiç bir şekilde sivilcelenme yaşamadım.
Benim için çok güzel bir üründü.
Tabi yeni ürünler denemeyi sevdiğim için şuanlık bunu kullanmıyorum.

Bir sonraki yazımda görüşürüz....



JanJan












Yorumlar

  1. Çok iyi bir ürün gibi görünüyor fiyatı ne kadardı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir ürün makyajı ve cildi çok iyi temizliyor 10 TL ye almıştım sanırım yanlış hatırlamıyorsam

      Sil
  2. bende bunu kullanıyorum ve çok memnunum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çokk memnunum canım

      Sil
    2. bu urunu yuzumuze uyguladiktan sonra yikamamiz gerekiyormu ,uzerine ayri bir bakim kremi uygulaniyormu benim cildim ck hassas vede ck yagli ozellikle t bolgem cabuk sivilce olusmaya basladi

      Sil
    3. canım cildin yağlı ve hassassa niveanın pure serisi var onu kullanmanı tavsiye ederim benim arkadaşımında yüzü çok hassas hemen sivilce yapıyordu herşey lancome bile yüzüne çok kötü geldi ona niveanın pure serisini aldık %95 doğal zaten ve şuan sivilceleri gözle görülür şekilde azaldı

      Sil
  3. çok güzel bir ürün:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İlk Çekilişim...

Merhaba , Şuanda İlk Çekiliş heycanını yaşıyorum. Aslında uzun zamandır düşündüğüm bir şeydi çekiliş yapmak. Umarım ilk çekilişimi beğenirsiniz :) Çekiliş Listem - Flormar El Kremi Çilekli - Oriflame Giordani Gold Vücut Pudrasi - Watsons Çilekli Vücut Peelingi - Bumpits Saçı Dolgun Göstermek İçin Toka -Rossman For Your Beauty Temizleme Süngeri -Beauty Formulas Yoğun Nemlendirici Yüz Maskesi Zeytin Yağlı -Schaum Maske Aloe Vera & Joghurt -Schaum Maske Aloe Vera & Vitamin E -Garnier Göz Altı Roll-On u  -Lady Rose Maxi Black Mascara -Catherine Arley Silky Touch Gloss Shine -Nivea Volume Shine Wonder Full -Dove Yoğun Bakım Kremi -Ocean 531 Nolu Far Fırçası -Durance Gentle Lip Balm -Durance Mandarin Ginger Shower Gel -Durance Mandarin Ginger Body Lotion -P2 Ultra Fresh El Losyonu -Golden Lady Waterprof Eyeliner Yeşil -Pure Papatyalı Islak Mendil - Orkide Oje 403 -Orkide Oje 474 -Gabrini Glitter Oje G08 Verita Oje 69 -Bit

Barkod Okut Hediye Kazan...

Merhaba, Bugün size internetten geçenlerde anketine katılıp üye olduğum bir siteyi tanıtacağım... Öyle barkod okut hediye kazan yazısını görünce üye oldum. Hiç ummuyorum ama... O kadar çok numune talebim olmuştuki netten sadece bir kaç tanesine yanıt alabilmiştim. Bundan arıcaklarını hiç düşünmüyordum... Ertesi gün telefonum çaldı şakk beni aramışlar... Hiç ummuyorum yaa nasıl yani oldum bir :D Günlerden cumaydı aradıklarında pazartesi gelip bağlayalım makineyi size dediler... Olayın hala şokundaydım tamam dedim direk gelin. Deli Kızz sen evde yoksunn çalışıyorsun sonra tekrar aradım böyle böyle ben çalışıyorum dedim. Sorun değil evde bilgisayar bilen biri olsun yeter dediler iyi dedim. Sonra pazartesi oldu bu arada bana randevu saatini mail filan atmışlar ama ben hala ummuyorum... Gelebileceklerini... Öğlen biri beni aradı ipsos'tan arıyoruz diye evi bulamamışlar tarif etmemi istedi... Bir güzel tarif ettim sonra annemi aradım gelicekler diye... Ge

Watsons Yüz Saunası

Merhaba, Bildiğiniz üzeri Güzellik Uzmanı oldum artık  :) Cildim de Cilt bakımına alıştı eee evdeykende hadi gidimde bir cilt bakımı yaptırim diyesi gelmiyor insanın. Bide 2 gün Güzellik Salonunda çalışınca ne kadar yanlış cilt bakımı yaptıklarını görünce. Gözüm korktu. Bende evde cilt bakımımı yapmaya karar verdim . Zaten annemle gitmiştik o da Güzellik Uzmanlığı kursuna. O da biliyor Cilt Bakımını o bana ben ona yapıyorum. Daha önce bir kabın içinde kaynar suyu koyup buhar yapıyorduk ama. Olacak gibi değildi. Bende Watsonsta bu Yüz Saunasını gördüm. Son 1 tane kalmıştı.  :) 30 ml. lik bir haznesi var ve 20 dk boyunca buhar veriyor. Buhar vermesi de güzel en azından yetiyor benim siyah noktalarıma . Siyah noktalarınız varsa ve rahatsız ediyorsa evde bir çözüm arıyorsanız kesinlikle önereceğim bir alet. Hem fiyat açısından ucuz hemde kullanışlı. 2 başlığı var. Birine yüzünü koyuyorsun buhar veriyor. Diğeri ise Buharı Solukla Ciğ