24 Şubat 2014 Pazartesi

Nazal Septum Deviasyonu Ameliyatı Oldum...




Merhaba,
Bir görünüp bir kayboluyorum...
Okulum çok yoğun çok yoruluyorum Laptopımda arızalandığı için yazamıyorum.
Bu yoğunluk içinde bide Ameliyat oldum.
Bundan yaklaşık 1 sene önce burnumu duvara çarpmıştım.
Filmde bir sorun çıkmamıştı ama çarptığım yerde hafif bir şişlik oluşmuştu.
Nefes almamda da bir takım problemler vardı.
Bende doktora gittim şikayetlerimi söyledim ve tomografi çekildim.
Burnumun iç kısmında kıkırdakta eğrilik olmuş.
Doktor ameliyat dedi o ara kararsızdım korkuyordum neyse ameliyat kararını aldım.
Burun çok önemli herkeze yaptırılacak bir ameliyat olmadığından Seyhan Uygulama hastanesinde dahiliye doktoru vardı akrabamız.


Annemle yanına gittik bize 2 doktor ismi verdi.
O gün orda olan doktorlardandı biri hemen gidip ameliyat günü aldım.
17 Şubatta ameliyat olmak için sabah hastaneye yatışıp yapıldı.
Aç susuz bitmiş bir şekilde 16:00 a kadar bekledim ve ameliyat iptal oldu.
Çünkü doktorumun ağır bir ameliyatı varmış durum böyle olunca cuma gününe gün verdi bana.
Hemşirelerle konuştuk tekrar giriş çıkış işlemleriyle uğraşmayim diye hastaneden çıkışım yapılmadı.
Ama eve geldim ertesi gün okula gittim sabah Fantastik Topuz ve Fantastik Makyaja geçiş yapmıştık.
Herşey Yapıldı saçım yıkanıcaktı spreyin geçmesi için ve okulun şofbeni bozulmuştu.
Buz gibi suyla yıkanınca grip oldum.
Ameliyat için 2,5 güncük vaktim vardı iyileşmem gerekti gripli ameliyat yapmazdı doktor.
Grip ilaçları ve Kaynarla(Adanaya Özgü Şerbet) kendime geldim.
Ameliyat günü gittim hastaneye ve 11 de ameliyathaneye aldılar 11:20 yi bulmuştu ameliyata girmem.
2. ameliyatım olmasına ragmen korkuyordum.(1. Apandist Ameliyatıydı.)
Anestezi doktoru hiçbir şey söylemeden narkozu vücuduma vermeye başladı hissediyordum.
Çünkü başım dönmeye başlamıştı sonrası malum karanlık.
Ameliyattan sonra ayıkman için bir odaya götürüyorlar ameliyathane girişinin içinde olan bir oda.
Ben narkozun etkisiyle Annemi istiyorum diye feryat figan aglamaya başladım.
Annemi içeri aldılar konuşuyorum dediklerimi hatırlıyorum ama gözümün önünde siyah bir perde var.
Annem ağlama kızım bak dikişlerine bişey olucak diyor ama ben dinlemiyorum.
Elimde değil çünkü napim ağlamak istiyorum duramıyorum diye ağlamaya devam ettim.
Hemşire ağla bişey olmaz dedi.
Odaya çıkarttılar hala ağlıyordum.
Teyzemle konuştum o da ağlama kızım diyordu.
Onada ağlamak geliyor içimden ama dedim :D
Tam bir psikopatım yaaa ...
Bugün 3. günüm oldu korktuğumdan kolay bir ameliyat oldu.
Ama ağrım sızım tabikide var burnumdaki dikişler kurudukça sızlıyor.
Silikon tamponda pıhtılaşan kanlar nefes alma girişini tıkadığı için sürekli gripli burnun tıkalı gibi bir his var.
Agzımdan nefes alıp verdiğim için ağzımın içi sürekli kuru.
Dudaklarıma sürekli lipbalm sürmek zorundayım.
Dişlerim çok sızlıyor yemek yiyemiyorum.
Şuan en vazgeçilmez dostlarım;
Okyanus suyum , Meyveli yoğurdum,Pudingim,Suyum,Meyve Suyum,Peçetem  ve Ağrı kesicim :)
Bunlarla geçinip gidiyoruz.
Doktor Salı günü tamponlarını çıkartırız dayanamazsan pazarteside çıkartabiliriz dedi ama.
Her ne kadar dayanamasamda Salıya kadar sabredicem.
5 Marta kadar raporluyum okulumun eksiklerini tamamlamam biraz zor olucak ama :(
Mecburum sağlığım için dikkatli olmaya.
Umarım yarın Silikon Tamponların çıkması çok acı verici olmaz...
Silikon tamponlarım çıktıktan sonrada deneyimlerimi yazıcam :)


Kendinize İyi Bakın....



JanJan


Tepkiler:

2 yorum :

  1. Geçmiş olsun çok zorlu bir süreç olmuş kısa sürede iyileşmeni dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım evet biraz zorlu bir süreç geçirdim dün dayanamadım gittim çıkarttırdım tamponları bugün çok daha rahatım :)

      Sil