Ana içeriğe atla

Sonuna Kadar Aldığım Yorumlara Bakmadan Direneceğim...

Merhaba,
Dün akşam öyle bir sinirle okudum ki mailime düşen bu yorumu.
Ancak sabah yayınlayıp yorum yapabildim.
Sabaha kadar zar zor uyudum.
Nasıl insanlar var ya anlamıyorum.
Eğer o kadar yürekliyse Adsız yorum yapmayacaktı.
Bugünlerde Adsız yorum almalarım çoğaldı.
Saçma salak şeyler yazıyorlar.
Aslında eylemler bitene kadar direnişten başka bir yazı yazmama kararı almıştım.
Ama bu da Direnişle ilgili bir yazı olduğundan dayanamadım.
Diren Adana olan yazıma bu aşağıdaki saçma sapan yorum geldi.







Hayır anlamıyorum 2 dk. da ölüm fermanımı yazmış.
Nasıl öleceğimi yazmış.
Tabutu Kefeni anlatmış
Bide arkamdan nasıl konuşacaklarını yazmış.
Ben tabutunda kefeninde nasıl olduğunu biliyorum.
Çok şükür Allahıma inancımda tam.
Tamam başımı örtmüyor olabilirim.
Ama bu herkezin kendi tercihi kendi düşüncesi.
Atatürk olmayaydı kim bilir kimlerin çocukları olacaklardı bu lafları söyleyenler.
Atatürk sayesinde Türkiye Cumhuriyetinde yaşıyoruz.
Atatürk milletine Yüce Türk Halkı derdi şimdi ise Çapulcular deniliyoruz.
 Hani çok şükür başörtüsüyle okula gidebiliyoruz diyenlar varya.
Atatürk olmayaydı sizler okula gidebilecekmiydiniz ki.
Kendi kararlarınız kendi düşünceleriniz olabilecekmiydiki.
Birilerine bağımlı yaşıyacaktınız.
Yazık size o örümcek kafalı beyninize yazık.
Hiç bir şeye saygımız yokmuş peki bize gösterilmeyen saygı ne olacak.
Ağaçlarımıza sarıldık diye Atatürkümüze laf söyletmedik sadece yürüdük diye.
Biber Gazı yedik Tazyikli Su yedik
Bize gösterilen saygı bumu peki tek suçumuz Vatanımıza Milletimize sayip çıkmaktı.
Hiç bir şekilde bir parti ayağına gitmedik hepimiz meydanlarda Halktık.
Atatürkün o Yüce Halkı.
Atatürk bu devleti Gençlere armağan etti.
Başkalarına bırakmaya niyetimiz yok...







Yorumlar

  1. oha şoklardayımm... başkana ve polise saygımız yokmuşş ulannn o başbakan bizim oylarımızla var ve o polisler bizim vergilerimizle maaşlarını alıp karınlarını doyurabiliyorlar.onlar biize muhtaç onlar bize HALKA saygı duymak ve isteklerimize kulak vermek zorunda.. o mal oglu mal da yiyorsa adsız yorum yapmasaymışş...dinden bahseden dangalak sen bu kızın içindeki allah sevgisini görebilirmisin.. sen zaten allahla kul arasına giremezsın..beyinsiz..sen emineye gaflet içinde öleceksin diyorsun ama allahın malı allah bılır sen nasıl oleceksın bu lafları soyleyerek..vicdansız..böyle beyinsizler olduğu sürece direnişe devam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canim benim arkamda oldugun icin yorumun bana cok iyi geldi boylelerine inat direnecegizz

      Sil
    2. hepimiz birbirimize destek olarak direnişimize dewam edeceiz..boş konuşan ağızlar boş düşünen beyinler evde kendilerini zor tutmaya devam etsinler..klavye başında artistliği bıraksınlar..

      Sil
    3. klavye başında kendilerini gizleyerek artistlik yapıyorlar :) ancak boş boş konuşuyorlar

      Sil
  2. Hayata sadece belli bir yonden bakan ve digerlerinin goruslerine gram saygisi olmayan insanlara sende saygi duyma, saygi duymadigin biri icinde kendini uzme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok haklisin ama aksam bu yorumu gorunce soka girdim herkez istedigu gibi dusunur demokratik bir ulkede yasiyoruz ve birbirimize saygili olmaliyiz ama bize saygisizlik ediliyorsada sonuna kadar karsilarinda durmaliyiz

      Sil
  3. İnsanlar gerçekten dışarıda ne oluyor bilmeden, birçoğu düşünmeden yorum bırakıp duruyor. Bunlara yapabileceğimiz en güzle şey kendimizi kaybetmeden saygı çerçevesinde doğruları göstermeye çalışmak olabilir. Blogtan olmasa da facebooktan vs bende yorumlar aldım. TV deki haberlere bakıp, bizleri polislere taş atan, etrafı yağmalayan çapulcular olarak göstermeleri çok üzücü. 10binlerce insanın olduğu yerde bulundum, bir tanesi de taşkınlık yapmadı, neden? üzülme canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herşeyi tvler öyle yanlış gösteriyorki ama yinede yanlış görenlere doğruyu göstermekde bize kalmış ben elimden geldiğince insanlarla konuşup elimden geldiğince doğruları göstermeye çalışıyorum

      Sil
  4. Bana yüreksiz diyen kisiler adim hatice viyanadayim kimligin kopyasinida yollayim isterseniz size yorum yazarken kimseye hakaret etmedim ve saygisizlik yapmadim siz baskasina böyle öleceksin böyle olacak diyorsaniz size yazilan ayni sey icin tepki veremezsiniz bana beyinsiz, dangalak, örümcek kafali, allahin mali vs. Diyenler saygisiz oldugunuzu tekrar ediyorum ve evet ben allahin maliyim sizde öyle basörtüsü artik bazilari icin moda ve ben bunlardan igreniyorum kimse allah icin kapanmiyorsa örtüye dahi dokunmasin sizler icin söylediklerimin arkasindayim siz herzaman dogrulari görmeyecek kadar önyargili olacaksiniz ve saygisiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz Allahın Kullarıyız sen ise Malısın mal olduğunu kabul ediyorsun daha nasıl bir hakaret etmiceksin hıı makyaj yapıyorum oje sürüyorum diye ölüm fermanımı yazmışsın yiyorsaydı mail ataydın mail hıııı benim Allah sevgimi sen ölçemezsin anladın mı sen benim içimi göremezsin

      Sil
    2. OLAYI SİYASETLE BAŞLATTIN ŞİMDİ DİNLE Mİ BİTİRMEYE ÇALIŞIYORSUN..VİYANADAYMIŞSIN..SEN DAHA BU TOPRAKLARIN TAM TADINA BİLE BAKAMIŞSIN..O YÜZDEN BİZE NE YAPIP YAPMAYACAĞIMIZI SÖYLEME..BİZ BU TOPRAKLARIN HER KARIŞI İÇİN CANIMIZI VERİRİZZ.HANİ DEMİŞSİN YA HUZURLU ÜLKEM HUZUR DEĞİL UYUYAN ÜLKEN İDİ.ŞİMDİ GELECEĞİN NESLİ VE BİZE EMANET EDİLMİLŞ DEĞERLERE SONUNA KADAR SAHİP ÇIKARIZZ.BİZ OLAYLARIN İÇİNDEYİZ.BİZZAT BİREBİR GÖRÜYORUZZ SENİN GİBİ TV DEN GÖZDUÜKLERİMİZ ÜZERİNDEN YORUM YAPIP DİRENMEYE YA DA DİRENMEMEYE KARAR VERMİYORUZ..

      Sil
    3. Atatürk bu ülkeyi polise değil askere değil gençlere emanet etti geleceği görebilen bir insandı ve bizlere emanet etti şimdi biz gençlerde uyuyan vatanımızı kış uykusundan uyandırdık ve emanetimize sayip çıkmaya çalışıyoruz sonuna kadarda gidecez :)

      Sil
    4. Ben dindar biri değilim, ama sırf bu yüzden dindarlara kin kusan biri de değilim. Vicdanlı her bireye saygım var, ama olan biten vicdan dışı olaylar; bunu inkar edenin ya bir çıkarı vardır ya da at gözlükleri.

      Sen bu öyküyü benden daha iyi bilirsin, bana bir zamanlar bir tanıdığım anlatmıştı Hatice. Cenab-ı Hak bir gün Hz. Musa'ya "Bir kötü kul yanıma getir" der. Hz. Musa gün boyu dolaşıp sokak sokak arar, düşkün kadınlar görür, boş oturan adamlar görür, ama hiçbirine kötü demeye cesaret edemez. En sonunda uyuz bir köpeğin boynuna ip takıp götürürken, köpeği de bırakır ve ipi kendi boynuna takıp öyle huzura varır. Allah şöyle buyurur: "Ya Musa, eğer o köpeği huzuruma getirseydin, seni peygamberlikten silecektim."

      Şu halde, (bu kadar da dine hakimsen) sen nasıl bir cesaretle ve nasıl bir kimlikle insanları böyle şeylerle itham eder, onlara sıfat bulur ve sataşırsın? Saygı bekliyorsan önce sen saygı göstereceksin. Janjan'ın önceki yayınlarında ne senin şahsına ne herhangi bir tarafa hakaret var; sadece kendi davasını ve inandığı şeyi paylaşmış. Burası onun blogu bundan doğalı olamaz. Bana göre haklıdır, sana göre haksızdır, ama buna yorumlarken ve tepki gösterirken insanlığı elden bırakmamak gerekir.

      Sil
    5. Sevgili Hatice sana düşüncelerimi SAYGILI bir şekilde aktarmaya çalışayım. Viyanada yaşadığına göre ülkede şuan ne olduğunu doğrusuyla bilmen oldukça zor.Yani yukarıda bir YURTDAŞımında dediği gibi senin gördüğün televizyondan bir yansıma. Biz Olayın içindeyiz,sokakta bizzat yaşıyoruz.Belki sana oradan Türk Baharı başlatmak için taşkınlık yapıyoruz,polisimize saldırıyoruz,etrafı yakıp yıkıyoruz gibi geliyor. Ancak bunları yapanlar provokatörler.Biz eylem yaparken hakkımızı savunmak için yürürken ne kimseye zarar veriyoruz ne de kimsenin zarar vermesine izin veriyoruz. İlk günler bu ayrıma varılamadı haklısın şehirlerde bazı hasarlar oluştu provokatörler yüzünden ancak şuan olayı farkındayız ve kimsenin bizim istediğimiz eylem dışında hareket etmesine izin vermiyoruz.Bir zarar oluştuysa eğer kendimiz düzeltiyoruz. Amacınız ne dersen biz ülkemizin iyiliğini istiyoruz. Biz vatanını seven insanlarız. Bu yüzden biz buradayız. Siz madem bu kadar ölüyorsunuz Vatanımda vatanım diye neredesiniz o zaman hanım efendi. Biz hep buradayız ama; hepte burada olacağız.
      Kimler gelmiş kimler geçmiş o iktidar koltuğundan ama halk hep yerinde. O koltuğa çıkartmayı bilen halk indirmesini de bilecek.. Başbakana saygımız yok haklısın çünkü saygı karşılıklı birşeydir. Halkına Çapulcu diyen yaptığı eylemi görmezden gelen birine kimse saygı duymaz..
      Yorumuma burda son verirken Sevgili Arkadaşım Janjanı kocaman öpüyorum. Sizede biraz oturup düşünmenizi tavsiye ediyorum.

      He bu arada birşey sorucam ya:) Hani yaptığımız bu blog işini hiç bir halta yaramayan iş olarak görüyorsunuz ya. Burada işiniz ne o zaman :)

      Sil
    6. B.Bilgecim ; Bizle beraber yürüyen o kadar çok dindar kapalı insan var ki onlar gözlerini açıp uyanabilmiş halk öylede güzel bir örnek vermişsin ki kimseyi tanımadan bilmeden etmeden hakkında hüküm vermek çok kötü birşey şuan ki ayaklanmanın bu yürüyüşlerin sebebi dindar olanlar ve dindar olmayanlarda değilki biz sadece daha güzel bir Türkiye istiyoruz bunun içinde elimizden geleni yapıcaz :)


      Rapunzaliçem canım benimmm ;Yorumun beni öyle mutlu ettiki ve öyle güzel şeyler yazmışsın ki biz vatanı seven ve canımız pahasına vatanı koruyacak gençleriz.Atatürkün bu ülkeye armağan ettiği emanet ettiği gençlerizzz.
      Öpüldün bebeğimmm :):)

      Sil
  5. bu konuda herkesin gorusu farklidir ben gezi parki protestosuna karsi degilim ama suanda yapilan eylemlere karsiyim cunku artik gezi parki protestosu degil ulkeyi yakip yikmaktir hukumete olan kisilerin yaptigi eylemlerdir hukumete de protesto yapabilirsin ama bu sekilde olmamali.. gunlerce yaralanlar oluyor yakip yikilan yerler mekanlar oluyor bu sekilde hukumeti yikmaya calisanlar sadece ulkeye zarar veriyorlar.

    bu parti turkiye vatandaslarin oylariyla ulke basina geldi ulkeyi yonetiyor ayni sekilde turkiye vatandasinin oylariyla gider veya daha kalir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınn yakıp yağmalayan etrafa zarar veren kişilerde oldu ama onların hepsi provokatörlerdi biz halkımız için yürüdük Türkiyenin daha güzel bir Türkiye olabilmesi içinde yürümeye devam edicez. Atatürk bize emanet etti şimdi emanetimize sahip çıkma zamanı

      Sil
  6. canım benim böyle birşey de benim başımda var hatta yazısını yazmışlar hakkımda atıp tutmuşlar http://morasaleti.blogspot.com/2013/06/sag-duyu-dedikce-baz-provakatorler.html bu linkten okuyabilirsin iğrençliklerini.

    hiç birimize tamamülleri saygıları yok. hepsi alikıran baş kesen oldu. bizim nasıl öleceğimizi geleceğimizi tekellerinde tutmaya çalışıyorlar. ama bilmiyorlar ki bu ülkede onlar gibi olmayan uyumayan hakkının peşinde insanlarda var. bu yaşananlar onlarında hakkı için. sen hiç yazılanlara çizilenlere bakma önemli olan sensin ve senin düşüncelerin 1 insan dünyayı değiştirdi biz ona önder dedik ATA dedik şimdi birlik içinde yan yana oldukça kimse önemli değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yazıyı okuyunca şok oldum hemen o kıza cevapta yazdım onlar her ne kadar saygısızca konuşsalarda ben saygı çerçevesi içinde yazdım o ölümmüş şuymuş buymuş bu tarz yazılar gerçekten çok çirkin sonuna kadar Atamıza sahip çıkıcaz

      Sil
    2. sustum sustum bende bir yere kadar. o yazıyı kaldırmazsa mahkemeye vereceğimi bildiren bir yazı yazdım. umarım aklı başına gelir böyle insanlarla uğraşmak hiç alanım değildir ama istedikleri eğer problemse en büyüğünü yaratırım. hiç çekinmem. kimse kimseye hakaret edemez. herkesin kendi görüşünü yazıp çizdiği bu platformda kimse kimseden kendini üstün göremez. kimseye sen böyle öleceksin böylesin yada daha ağır hakaret içerkli yazılar yayınlayamaz. saygı duymak zorunda

      Sil
    3. Aynen öyle kuzumm saygı duymak zorundalar karşılıklı saygılı olmalıyız herkezin kendi düşüncesi kendine herkez düşüncelerini sunmakta özgür ama karşıdan biriside senin düşüncene karşı çıkıp senin adını internette duyurup hakkında kötü yazılar yazıyorsada sonuna kadar savaş arkandayım canım benim desteğim hep seninle :)

      Sil
  7. Janjan arkadaşım niye takıyorsun ya Allah aşkına boşver.. Yemin eiyorum taktığına ve kendini üzdüğüne deymez.. Hepimiz kendimizden sorumluyuz kimin ne olacağını nasıl öleceğini Allah bilir. Kimse fetva verme hakkına sahip değil. Laflara aldırış etme.Vallahi diyorum taktığına değmez.. amacına ulaşmış oluyorlar o zaman boşver sen güzel yazılarını yaz.. Biz bloğunu güzel, neşeli pırıl pırıl, Aydın Türkiye'nin aydın bir TÜRK kızının paylaşımları olduğu için takip ediyoruz...
    Ben bu güzel yazılarını okudukça gurur duyuyorum Türkiye'min gençleri yobazlığa değil, aydınlığa yürüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle o sokaktaki gençlik birbirlerine sarılışları daha önce ayrımcılık vardı şimdi ise herkez bir arada ayrımcılık yapmadan :) Türkiyenin geçnleri aydınlığa yürüyor :)

      Sil
  8. Ben türkiyede dogdum orda büyüdüm ben gercekte hz.mevlananin torunuyum size hic bisey demiyorum artik cünkü elestiremiyorum tepki var yorum yapamiyorum hakaret var ve saygi YOK..ve dedem mevlana derki Bil ki.. Domuzların önüne elmaslar serilmez, mücevherden ancak sarraflar anlar başkası bilmez, ne fark eder ki kör insan için elmas da bir cam da, sana bakan kör ise kendini camdan sanma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 'Hayatta en acıklı şey, bir insanın problemin kendinden kaynaklandığını görememesidir.' der Carl Gustav JUNG. Gerçi şimdi bir papazın oğlu olduğu için sanırım onun da sözlerini bölücü ve yanlış bulabiliriz değil mi Viyana'da yaşayan 'kişi'. Burada günlerdir insanlar yandaş medyaya sesini duyurabilmek için neler yaşadı. Onlarsa önce penguen belgeseli falan yayınlamayı seçtiler sonra da 'HALK'ın direnişi sonucu taraflı yayına başladılar. Hala olayları tüm gerçekliğiyle yayınlama cesareti gösteremiyorlar ve sanki bu iş karşılıklı olmuş hatta polis 'bölücülerin' önünü alamadığı için mecburiyetten müdahale etmiş gibi gösteriyorlar. Evet arada yakılıp yıkılmalar oluyor ama bir iki kendini bilmez ya da işini çok iyi bilen provokatörler bunlar.

      İnsanlar birbirine yardım ediyor. Günlerdir sokaklardalar ve Taksim'de Gezi Parkı'nda tek bir taciz vak'ası yaşanmadı. Başörtülülerin kafasından eşarpları çekildi diyorlar hani nerede? Orada hep birlikte direnişteyiz kim neci siyasi görüşü nedir önemli değil. Kılan namazını kıldı, kandil kutlandı. İnsanlar ibadet etti. (Diğer şehirlerde polis çekilmediği ya da bir çekilip sonra geri geldiği için oradaki durumları bilemiyoruz daha.) İnsanların aklındaki bir Türk baharı değildir. İnsanlar sadece özgürlük istiyor, bunun için meydanlardalar günlerdir. Bunun için biber gazları, coplar, tazyikli sular hatta plastik mermiler kimseyi yıldıramadı. Bir düşünün Türkiye'de bile değilsiniz ki buradakilerin bile aldıkları haberler ortada 3-4 gün boyunca Taksim'deki olaylar hakkında haber yapmamış TV kanalları, gazeteler, radyolar vardır. Bu bir şiddet eylemi değil demokratik bir direniştir ve unutulmaması gereken demokratik eylem seçimden seçime sandığa gidilen bir spor değildir. Ve bu eylemlerin bu kadar sürmesinin nedeni de hala insanları %50 şeklinde bölmeye çalışan ve siz mi daha güçlüsünüz biz mi zihniyetini taşıyan başbakandır. Ve sizin de yaptığınız din sömürüsünü kullanmaktadır. Kimse kimsenin dinine karışamaz eğer ki ben karışırım diyen biri varsa ben onun Müslümanlığından şüphe duyarım en azından bana din öğretisinde, din öğütünde bulunmasına izin vermem, veremem. Ve sanırım yine atladığımız bir şey Türkiye çoğunluğu Müslüman olan bir ülke evet ama ya diğerleri? Bu durumda onların dinine de karışıp nasıl olması gerektiği söylenmiyor mu? Unutmayalım ki o kişileri tukaka deyip bir kenara atamayız. Ve bir diğer noktada Müslümanlığında kolları var ve bize göre doğru olan onlar için de doğru olmayabilir. En doğru benim doğrum deyip köşenize çekilmek doğru mudur? Sadece yargılamak, aşağılamak, hor görmek!

      Neler diyecektim nerelere geldim ben. :) Ama şunu da söylemeden susmak istemiyorum kimse ne kendini ne de başkasını üzmesin. Günlerdir dil dökenler yorulmayın, kendinizi fazla yıpratmayın sonuçta 'Karşındakinin aklı ne kadar eriyorsa, yaptıklarının hükmü de o kadardır.'

      Herkese mutlu, umutlu, özgür iyi haftalar dilerim.

      Sil
    2. Hani bize domuz demişsin saygı göstermediğimizi söylemişsin ya sen bana ne saygı gösterdin oje sürüyorum makyaj yapıyorum diye gaflet içinde öleceğimi söyledin yok kefenin pembe değil beyaz olacak dedin ben hangi gün kefenin pembe olacağını öne sürdüm hangi gün dindar insanlara kötü yorum yaptım benim ailemdede kapalı insanlar var ve o yürüyüşlerdede o kadar kapalı insanlar var ki herkezin düşüncesi tartışılamaz sevgili B.Bilge arkadaşım öyle bir yorum yapmış ki bende sana alıntı yaptığı örnekle cevap vermeyi istiyorum.

      "Hz. Musa gün boyu dolaşıp sokak sokak arar, düşkün kadınlar görür, boş oturan adamlar görür, ama hiçbirine kötü demeye cesaret edemez. En sonunda uyuz bir köpeğin boynuna ip takıp götürürken, köpeği de bırakır ve ipi kendi boynuna takıp öyle huzura varır. Allah şöyle buyurur: "Ya Musa, eğer o köpeği huzuruma getirseydin, seni peygamberlikten silecektim."


      Mevlana o kadar mübarek bir insan ki ne olursan ol yine gel demiştir.Onun adını böyle çirkin işlerine alet etme eğer gerçekten dedense Mevlana şimdi senin bu yazılarını okuyup nasıl gaflete düştüğünü görüp kemikleri sızlıyordur

      Sil
    3. İnci Yükselcim ; Adana hep Taksimleydi. Adananın dört bir yanında eylemler sürüyor. Atatürk parkında yürüyoruz diye coplar yenildi eli sopalı siviller geldi biber gazı yedik tazyikli sular yedik tek suçumuz yürümekti tabi provokatörlerde vardı yakıp yağmalayan ama yavaş yavaş bastırılıyor o provokatörler.Şimdi parkta bir sürü çadırlar var insanlar orda yaşıyorlar :) amacımıza ulaşana kadar Taksimleyiz :):)

      Sil
    4. çok güldüm Mevlana torunuymuş. arkadaşım aklın yerinde mi senin :)) mevlana kaç yılında yaşadı haberin var mı?? yada sen kaç yaşındasın 300 mü 500 mü:D ona kalırsa bende peygamber torunuyum HZ ADEM den olmayım. hey Allahım yaa bu nasıl bir mantık ve bağlantı:))herkes birilerinin torunu zaten kendi kendine doğan birini biliyor musun sen?? bir üstünlük mü torun olmak anlamadım ki:DD o zaman en üstünü benim bende PEYGAMBER TORUNUYUM:) zaten ilk cümleyi okuduktan sonra yazdıklarını okumaya gerek bile duymadım :))

      Sil
    5. ben sonuna kadar okudum ve gerektiği cevabıda verdim kendisine o zaman bende adem ve havvadan gelmeyimm :D:D:D:D:D hahahahahhhh

      Sil
    6. Begüm hanım harika peygamber torunu sözünüz çok hoşuma gitti..:)) Güzel benzetme.. Ama yine diyorum ki bu kışkırtmalara gelmeyin cevap da vermeyin. Herkes kendinden sorumlu. Kimse kimsenin günahını sevabını bilemez biletini de kesemez..
      birilerinin torunu olmak da kimseyi kurtarmıyor. Nuh peygamberin öz be öz kendi oğlu kendisine isyan etmişti. Torun değil oğlunu kurtaramadı Hz Nuh..
      Torun morun hikaye herkes yalnız ve yalnızca kendinden sorumlu...
      Yine söylüyorum ben sizin gibi güzel aydın gençlerimizin yayınlarını okuyorum ve gurur duyuyorum.. Çok da severek takip ediyorum..
      Siz aynen devam arkadaşlarım..:))Gülmek gülümsemek sizlere yakışıyor..:))

      Sil
    7. aynen öyle herkez şu dünyada kendinden sorumludur günahlarıda sevaplarıda kendinin kimseye düşmez kimse hakkında laf söylemek görüşlerine hakaret savurmak :)

      Sil
  9. hatıcecim saçmalardan seçmeler yapmışsın..şimdi medya yazını görese peşine düşer ne güzel haber yapardı. MEVLANININ BİLMEM KAÇINCI TORUNU DİYE.gundem değişirdi.:)))..mevlanın torunu olduğğunu dıle getircek bir durum yok ortad...hadı torunusun dıyelım sana tapmamız ı gerekıyor..eleştırı dıye bahsetmıs oldugun hakaretlere mı anlayıslı olsaydık..söyledıgın cumleye bak kefenın rengı beyazzz janjan pembe yaptıracakmışş zoruna mı gıttı...:) sankı bılmıyor beyaz olduggunu saygıdan bahsetneden once tekrar bır yazdıklarını oku bence..mevlana senı boyle gorse utanırdı bee.reklam kokan hareketler bunlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevlananın kemikleri sızlıyordur şimdi bu reklam kokan hareketler yapan kızı gördükçe

      Sil
  10. Valla istediginiz kadar yirtin kendinizi bu hükümet en az 20 yil daha basta ve hatice hakli.cünkü onlarda 28 subatta daha beterini yasadilar.yigit senalp...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HERKEZİNN KENDİ DÜŞÜNCESİ KENDİ FİKRİ NİYE BUNU ANLAMAK İSTEMİYORSUNUZ BİZ SİZİN GİBİ GÖRMEK ZORUNDA DEĞİLİZ DÜNYAYI SİZİN GÖZLERİNİZDE BİR AT GÖZLÜĞÜ VAR ONU DÜŞÜRMÜYORSUNUZ SİZE SÖYLEDİĞİMİZ BİR LAF YOK AMA SİZ HABİRE BİZİM ÜZERİMİZE OYNUYORSUNUZ SÜREKLİ. VİYANADA YAŞAMIŞ OLABİLİR BÖYLE BİR OLAY AMA TÜRK GENCİYLE VİYANA GENCİNİ KIYASLAMA BİZ TÜRK GENCİYİZ ATATÜRKÜN VATANI EMANET ETTİĞİ GENÇLERİZ BİRAZ UYKUYA DALMIŞTIK ŞİMDİ GÖZLERİMİZİ AÇTIK VE EMANETİMİZE SAHİP ÇIKIYORUZ

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İlk Çekilişim...

Merhaba , Şuanda İlk Çekiliş heycanını yaşıyorum. Aslında uzun zamandır düşündüğüm bir şeydi çekiliş yapmak. Umarım ilk çekilişimi beğenirsiniz :) Çekiliş Listem - Flormar El Kremi Çilekli - Oriflame Giordani Gold Vücut Pudrasi - Watsons Çilekli Vücut Peelingi - Bumpits Saçı Dolgun Göstermek İçin Toka -Rossman For Your Beauty Temizleme Süngeri -Beauty Formulas Yoğun Nemlendirici Yüz Maskesi Zeytin Yağlı -Schaum Maske Aloe Vera & Joghurt -Schaum Maske Aloe Vera & Vitamin E -Garnier Göz Altı Roll-On u  -Lady Rose Maxi Black Mascara -Catherine Arley Silky Touch Gloss Shine -Nivea Volume Shine Wonder Full -Dove Yoğun Bakım Kremi -Ocean 531 Nolu Far Fırçası -Durance Gentle Lip Balm -Durance Mandarin Ginger Shower Gel -Durance Mandarin Ginger Body Lotion -P2 Ultra Fresh El Losyonu -Golden Lady Waterprof Eyeliner Yeşil -Pure Papatyalı Islak Mendil - Orkide Oje 403 -Orkide Oje 474 -Gabrini Glitter Oje G08 Verita Oje 69 -Bit

Barkod Okut Hediye Kazan...

Merhaba, Bugün size internetten geçenlerde anketine katılıp üye olduğum bir siteyi tanıtacağım... Öyle barkod okut hediye kazan yazısını görünce üye oldum. Hiç ummuyorum ama... O kadar çok numune talebim olmuştuki netten sadece bir kaç tanesine yanıt alabilmiştim. Bundan arıcaklarını hiç düşünmüyordum... Ertesi gün telefonum çaldı şakk beni aramışlar... Hiç ummuyorum yaa nasıl yani oldum bir :D Günlerden cumaydı aradıklarında pazartesi gelip bağlayalım makineyi size dediler... Olayın hala şokundaydım tamam dedim direk gelin. Deli Kızz sen evde yoksunn çalışıyorsun sonra tekrar aradım böyle böyle ben çalışıyorum dedim. Sorun değil evde bilgisayar bilen biri olsun yeter dediler iyi dedim. Sonra pazartesi oldu bu arada bana randevu saatini mail filan atmışlar ama ben hala ummuyorum... Gelebileceklerini... Öğlen biri beni aradı ipsos'tan arıyoruz diye evi bulamamışlar tarif etmemi istedi... Bir güzel tarif ettim sonra annemi aradım gelicekler diye... Ge

Watsons Yüz Saunası

Merhaba, Bildiğiniz üzeri Güzellik Uzmanı oldum artık  :) Cildim de Cilt bakımına alıştı eee evdeykende hadi gidimde bir cilt bakımı yaptırim diyesi gelmiyor insanın. Bide 2 gün Güzellik Salonunda çalışınca ne kadar yanlış cilt bakımı yaptıklarını görünce. Gözüm korktu. Bende evde cilt bakımımı yapmaya karar verdim . Zaten annemle gitmiştik o da Güzellik Uzmanlığı kursuna. O da biliyor Cilt Bakımını o bana ben ona yapıyorum. Daha önce bir kabın içinde kaynar suyu koyup buhar yapıyorduk ama. Olacak gibi değildi. Bende Watsonsta bu Yüz Saunasını gördüm. Son 1 tane kalmıştı.  :) 30 ml. lik bir haznesi var ve 20 dk boyunca buhar veriyor. Buhar vermesi de güzel en azından yetiyor benim siyah noktalarıma . Siyah noktalarınız varsa ve rahatsız ediyorsa evde bir çözüm arıyorsanız kesinlikle önereceğim bir alet. Hem fiyat açısından ucuz hemde kullanışlı. 2 başlığı var. Birine yüzünü koyuyorsun buhar veriyor. Diğeri ise Buharı Solukla Ciğ