Ana içeriğe atla

Mim/Uygun Fiyatlı Beğendiğim Makyaj Malzemeleri

Yeni bir mimle daha karşısınızdayım...
Sevgili arkadaşım cadinin kozmetik kazani beni mimlemiş.
Bu mimler beni çok mutlu ediyor. :):):)


Maybelline Dream Mat Pudra ; Severek kullandığım ince ve doğal bir yapıya sahip 25 TL civarında almıştım sanırım
Maybelline Dream Fresh BB Cream ; Günlük makyajımda kullanmayı sevdiğim bir ürün yoğun bir yapısı yok çok fazla kapatıcılığı olmayan bir ürün ama renk değişimlerini eşitliyor ve cilde doğal bir ışık veriyor.Hiç bir şekilde ciltte yağlanma yapmıyor. Gratis indirimden 10 TL ye aldım.
The Balm Time Balm Concealer ; Bir sürü kapatıcı kullanmama rağmen hiç biri bunun kadar mutlu edemedi beni çok iyi bir kapatıcılığa sahip ve ciltte tabaka halinde durmuyor ben bunu biraz pahalı almıştım 30 TL ye ama şuan gratiste 15 TL bugün gördüm ve çok hayal kırıklığına uğradım ama yinede iyiki almışım dedirten bir ürün .Şiddetle tavsiye ediyorum.

The Balm Hot Mama Allık ; Yine bu da The Balmın severek kullandığım bir allığı sık sık kullandığım ir ürün 2,5 aydır sürekli kullanıyorum ve hala dolu dolu sanırım 1 sene dayanıcak bu ürün bana rengi ve yapısıda çok güzel gün boyu ciltte kalıyor içinde hafif ışıltılar var ilk sürüldüğünde ışıltılar bana biraz fazla gelmişti ama aradan bi 15-20 dk geçtikten sonra ışıltılar kayboluyor. ben 33 TL ye almıştım ama şuan bu da 15 TL 
Flormar Pretty Compact Blush-On Allık ; Yine gördüğünüz üzere baya kullanmış olduğum bir ürünki artık ortası delinmiş durumda :DYine severek kullandım ben bu ürünü fiyatıda uygun ben 9TL ye almıştım.
Flormar Allık ; Bu allığın tam ismini bilmiyorum ama yine severek kullandığım şeftali tonlarında çok uygun fiyatlı bir allık sanırım artık kalktı bu allık ama ben platinden almıştım 4,90 TL ye kalkıyor diye bu ürünleri çok ucuza satıyorlardı.


Flormar Pretty Lip Gloss ; Biraz yapışkanlık hissi versede bana rengini çok seviyorummmm 10 TL ye aldım.
Oriflame Beauty  Power Shine Dudak Parlatıcısı ; Gördüğünüz üzre artık can çekişiyor bittim at beni diyor ama atamıyorumm kıyamıyorum bir sürü parlatıcı aldım kimse onun yerini tutmuyor yanılmıyorsam 9 TL ye almıştım.
Very Me Pink MePerfect Dudak Parlatıcısı ; Sihirli ruj gibi sürüyorsunuz ilk başta renksiz bir parlatıcı gibi duruyor daha sonra rengini almaya başlıyor dudak renginize ısınıza göre pembelik tonu her dudakta daha farklı duruyor bu da 5-6 TL civarı bişedi.
Oriflame Beauty Studio Artist Ruj Pure Berry ; Güzel hoş bir yapısı var kalıcılığı çok fazla değil ama günlük kullanım için uygun bendeki tonunun çok hafif bir rengi var buda 15 TL civarı olması gerek
Avon Ultra Colour Rich Colordisiac Ruj Can't Resist Coral ; Hoş yumuşak bir yapıya sahip gördüğünüz gibi buda bitmek üzere sık sık kullandığım bir ruj rengi ve yapısı çok hoşuma gidiyor kalıcılığı ise orta halli ben yarım saat 1 saat geçtikten sonra rengini daha çok beğeniyorum uçuk bir kırmızılık kalıyor ve yemek yiyene kadar öyle devam ediyor.Ama fiyatını hatırlamıyorum


 The Balm Schwing Black Liquid Eyeliner ; Bu eyelinera ölüyorum bitiyorum dehşet bir şey. Kuruduğu andan itibaren gün boyu gözde yeni sürülmüş gibi duruyor günün ilerleyen saatlerinde bile göz makyajınız ilk yapıldığı gibi tazelenmeye ihtiyaç duymuyor.Ben allık ve concealer aldığımda hediye verdiler 3 al 2 öde vardı o yüzden  fiyatını bilmiyorum.
Flormar Precision Artliner ; Her ne kadar The Balm kadar müthiş bir ürün olmasada yinede kalıcılığı ve kullanımı güzel yumuşak ve dağılma yapmayan bir yapısı var ama uzun süreli kullanımlar için pek uygun değil en azından benim için öyle akma yapabiliyor çünkü fiyatıda 10 TL .
Maybelline Expression Kajal ; Bende mavi ve yeşil rengi var yumuşak ve kolay sürülen bir yapısı var her ne kadar renkli göz kalemi kullanmasamda seviyorum bu göz kalemlerimi fiyatı 6 TL .
Rimmel Professional Eyebrow Pencil ; Her ne kadar kaş kalemi olsada ben göz kalemi olarak kullanıyorum.Yumuşak bir yapısı var ama fiyatını hatırlamıyorum.
Ne yazıkki diğer 2 göz kalemimin ismini ve fiyatını hatırlayamıyorum bulursanız kaçırmayın derim siyahı ben genelde göz makyajında gölge yapmak için kullanıyorum bir fırçayla dağıtıyorum.Beyaz olanda gözün içinde çok güzel duruyor.




Maybelline Eye Studio Mono Eyeshadow ; Günlük makyajımda çok sık kullandığım 2 farım ben renkli farlar pek kullanmayı sevmiyorum genelde gece makyajlarında kullanırım renkli far gündüz makyajında olabildiğince sade makyajlar seviyorum zaten eyelinerı sürünce başka bişeye gerek kalmıyor. Fiyatıda 9TL
Diğer farımın markası silinmiş ama bu aralar çok kullanıyorum onuda fiyatınında uygun olması lazım.


Loreal Rimel ; İsminin ne olduğunu bilmiyorum ama markası Loreal üstü baya bir silinmiş ondan yazamadım yine çok kullandığım bir rimel ismini bilen varsa söyleyebilirmi tekrar almak istiyorum da :)
Maybelline Volum Express Turbo Boost Mascara ; Kirpikleri uzun ve gür gösteren bir rimel ben kirpiklerimin tel tel durmasını sevmiyorum sizde benim gibiyseniz tam sizlik bir rimel fiyatıda 15 TL
Flormar Rotating High Performance Volume Mascara ; 360 derece dönen fırçası sayesinde müthiş bir rimel kirpiklere aynı zamandada perma yapıyor.Fiyatı 30 TL

Bu mimi yapmayan herkezi mimliyorummm :):):)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İlk Çekilişim...

Merhaba , Şuanda İlk Çekiliş heycanını yaşıyorum. Aslında uzun zamandır düşündüğüm bir şeydi çekiliş yapmak. Umarım ilk çekilişimi beğenirsiniz :) Çekiliş Listem - Flormar El Kremi Çilekli - Oriflame Giordani Gold Vücut Pudrasi - Watsons Çilekli Vücut Peelingi - Bumpits Saçı Dolgun Göstermek İçin Toka -Rossman For Your Beauty Temizleme Süngeri -Beauty Formulas Yoğun Nemlendirici Yüz Maskesi Zeytin Yağlı -Schaum Maske Aloe Vera & Joghurt -Schaum Maske Aloe Vera & Vitamin E -Garnier Göz Altı Roll-On u  -Lady Rose Maxi Black Mascara -Catherine Arley Silky Touch Gloss Shine -Nivea Volume Shine Wonder Full -Dove Yoğun Bakım Kremi -Ocean 531 Nolu Far Fırçası -Durance Gentle Lip Balm -Durance Mandarin Ginger Shower Gel -Durance Mandarin Ginger Body Lotion -P2 Ultra Fresh El Losyonu -Golden Lady Waterprof Eyeliner Yeşil -Pure Papatyalı Islak Mendil - Orkide Oje 403 -Orkide Oje 474 -Gabrini Glitter Oje G08 Verita Oje 69 -Bit

Barkod Okut Hediye Kazan...

Merhaba, Bugün size internetten geçenlerde anketine katılıp üye olduğum bir siteyi tanıtacağım... Öyle barkod okut hediye kazan yazısını görünce üye oldum. Hiç ummuyorum ama... O kadar çok numune talebim olmuştuki netten sadece bir kaç tanesine yanıt alabilmiştim. Bundan arıcaklarını hiç düşünmüyordum... Ertesi gün telefonum çaldı şakk beni aramışlar... Hiç ummuyorum yaa nasıl yani oldum bir :D Günlerden cumaydı aradıklarında pazartesi gelip bağlayalım makineyi size dediler... Olayın hala şokundaydım tamam dedim direk gelin. Deli Kızz sen evde yoksunn çalışıyorsun sonra tekrar aradım böyle böyle ben çalışıyorum dedim. Sorun değil evde bilgisayar bilen biri olsun yeter dediler iyi dedim. Sonra pazartesi oldu bu arada bana randevu saatini mail filan atmışlar ama ben hala ummuyorum... Gelebileceklerini... Öğlen biri beni aradı ipsos'tan arıyoruz diye evi bulamamışlar tarif etmemi istedi... Bir güzel tarif ettim sonra annemi aradım gelicekler diye... Ge

Watsons Yüz Saunası

Merhaba, Bildiğiniz üzeri Güzellik Uzmanı oldum artık  :) Cildim de Cilt bakımına alıştı eee evdeykende hadi gidimde bir cilt bakımı yaptırim diyesi gelmiyor insanın. Bide 2 gün Güzellik Salonunda çalışınca ne kadar yanlış cilt bakımı yaptıklarını görünce. Gözüm korktu. Bende evde cilt bakımımı yapmaya karar verdim . Zaten annemle gitmiştik o da Güzellik Uzmanlığı kursuna. O da biliyor Cilt Bakımını o bana ben ona yapıyorum. Daha önce bir kabın içinde kaynar suyu koyup buhar yapıyorduk ama. Olacak gibi değildi. Bende Watsonsta bu Yüz Saunasını gördüm. Son 1 tane kalmıştı.  :) 30 ml. lik bir haznesi var ve 20 dk boyunca buhar veriyor. Buhar vermesi de güzel en azından yetiyor benim siyah noktalarıma . Siyah noktalarınız varsa ve rahatsız ediyorsa evde bir çözüm arıyorsanız kesinlikle önereceğim bir alet. Hem fiyat açısından ucuz hemde kullanışlı. 2 başlığı var. Birine yüzünü koyuyorsun buhar veriyor. Diğeri ise Buharı Solukla Ciğ