3 Haziran 2013 Pazartesi

2 yorum :

  1. Sizin ve sizin gibilerin tek derdi ülkemi libyaya cevirmek ülkemin huzurlu hali size coook batiyo sizler türkiyeye layik degilsiniz binlerce sehidim icin sizi kiniyorum ne ülkenin basbakanina ne polisine hic bir seye sayginiz yok.ölünce sizinde arkanizdan gaflet icinde öldü dünyasini ojeler boyalar hic bir halta yaramayan seylerle doldurdu ve ALLAH'I unuttu diyecekler.UNUTMAYIN tabuta girdiginizde sadece kefenin olacak oda beyaz PEMBE degillllll.!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen o kadar yürekli olsaydın eğer böyle adsız yorum yapmazdın sen kimsinde benim ölüm fermanımı yazdın hııı benim çok şükür Allahıma inancım da tam kefenin beyaz olacağınıda biliyorum gaflet içinde ölecekmişim sen asıl nasıl öleceksin hııı başımı kapatmadım diyemi gaflet içinde ölecem ben en azından kapanmadan bunları yapıyorum kapanıpta daracık giyen benden fazla makyaj yapan ojeler süren o kadar insan varki eğer dinin şartlarını çok iyi bilseydin bunlarıda bilirdin örümcek kafalı

      Sil